Telesprzedaż

Aktywna sprzedaż telefoniczna pozwala szybko pozyskać nowych klientów

Usługi sprzedaży telefonicznej dla firm

Aktywna sprzedaż telefoniczna to doskonałe narzędzie pozwalające na szybkie pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie wzrost dochodów firmy. Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych pozyskiwanych w ramach prowadzonych kampanii B2C, jak również tych biznesowych obsługiwanych w trakcie projektów B2B.

W ramach usługi realizowane są: kampanie przychodzące (inboundowe), wychodzące (outboundowe), jak również te prowadzone w formie łączonej (blended).

Zakres działań

Usługa obejmuje wielostronne czynności, w tym między innymi:

  • zdefiniowanie celów oraz wskaźników określających efektywność
  • całościowe zdefiniowanie procesu sprzedaży z uwzględnieniem charakteru oferowanego produktu bądź usługi
  • monitoring rozmów telefonicznych w celu stałej kontroli jakości oraz modelowania skryptów sprzedaży
  • rejestrację oraz przechowywanie rozmów
  • integrację narzędzi systemowych w celu płynnej wymiany danych oraz rejestracji zamówień
  • zarządzanie bazą danych
  • bieżące raportowanie oraz analizę otrzymywanych wyników

Zespoły sprzedażowe

Do realizacji każdej kampanii przydzielone są specjalne dedykowane zespoły sprzedażowe przygotowywane i szkolone w zakresie technik sprzedaży, negocjacji handlowych oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Gwarantuje to optymalne rezultaty oraz najbardziej efektywną realizację projektu.

Korzyści

Zastosowanie usługi przynosi wielowymiarowe korzyści:

  • zwiększenie dochodów
  • szybkie dotarcie do klientów
  • minimalizacja kosztów: biura, pracowników
  • oszczędność czasu
  • dostęp do wiedzy specjalistów

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl