Infolinia sprzedażowa

Połączenie działań informacyjnych z procesem sprzedaży

Infolinia sprzedażowa rozwiązania dla firm

Infolinia sprzedażowa to rozwiązanie dedykowane firmom, które swoje działania sprzedażowe opierają bądź planują oprzeć na przyjmowaniu oraz przetwarzaniu zamówień na produkty bądź usługi.

Całość usługi opiera się w swoich założeniach na obsłudze rozmów przychodzących, a także w zależności od potrzeb klienta – również na ruchu wychodzącym.


Zakres działań

Infolinia obejmuje różnokierunkowe rozwiązania skupiające się między innymi na:

  • kompleksowym przygotowaniu infrastruktury merytorycznej oraz technicznej
  • zbieraniu i przetwarzaniu zamówień
  • regulacji dostaw oraz płatności
  • profesjonalnej obsłudze klienta oraz fachowym doradztwie usługowo-produktowym
  • zapewnieniem najwyższego wskaźnika odbierania połączeń w określonym czasie
  • optymalnym dopasowaniu zasobów w celu zmniejszenia średniego czasu oczekiwania na połączenie
  • integracji narzędzi systemowych w celu płynnej wymiany danych

Zespoły obsługi klienta

Do obsługi infolinii sprzedażowych przeznaczone są specjalne grupy agentów wyspecjalizowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również profesjonalnego doradztwa produktowego. Pozwala to na osiąganie optymalnych wyników sprzedażowych oraz jakości obsługi w zakresie nawet najbardziej złożonych produktów i usług.

Korzyści

Infolinia sprzedażowa to szereg korzyści:

  • możliwość połączenia działań informacyjnych z procesem sprzedaży
  • najbardziej efektywna obsługa klientów
  • kompleksowa realizacja oraz przetwarzanie zamówień
  • budowa profesjonalnego wizerunku firmy

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl