Obsługa reklamacji

Stały kontakt z klientem i bezzwłoczne rozwiązywanie problemów związanych z reklamacją

Obsługa reklamacji dla firm

Obsługa reklamacji to narzędzie przeznaczone dla firm pragnących zapewnić swoim klientom możliwość stałego kontaktu połączoną z możliwością bezzwłocznego rozwiązania problemów związanych z reklamacjami.

Połączenie profesjonalnej wiedzy merytorycznej na temat oferowanych produktów i usług wraz z kompleksową obsługą klienta pozwala w efektywny sposób wspierać bieżącą obsługę klienta.

 

Zakres działań

Obsługa reklamacji to interdyscyplinarne działania obejmujące między innymi:

  • całościowe przygotowanie merytoryczne projektu, w tym zwłaszcza przygotowanie zespołu ds. reklamacji
  • opracowanie procedur oraz narzędzi optymalizujących proces zgłaszania, przyjmowania oraz rozpatrywania reklamacji
  • podejmowanie działań minimalizujących skutki niezadowolenia klienta
  • obsługa ustalonych w ramach projektu dodatkowych kanałów komunikacji, w tym prowadzenie korespondencji oraz obsługa skrzynki reklamacyjnej

Zespoły do spraw reklamacji

Do obsługi procedur reklamacyjnych przeznaczone są specjalne wykwalifikowane grupy konsultantów przygotowane w zakresie kompleksowej obsługi tego typu klientów. Ich umiejętności uwzględniają specyfikę reklamacji oraz związane z nimi procedury ich rozpatrywania, jak również obejmują umiejętne i efektywne reagowanie w sytuacjach konfliktowych z korzyścią dla klienta i wizerunku firmy.

Korzyści

Obsługa reklamacji pozwala na:

  • sprawną oraz całościową obsługę reklamacji
  • wysoki poziom satysfakcji klientów
  • mierzalne zwiększenie lojalności klientów
  • budowanie pozytywnego obrazu przedsiębiorstwa

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl