Obsługa nadwyżek połączeń

Przejmowanie nadwyżek połączeń w okresach zwiększonego zainteresowania ofertą firmy

Przejmiemy nadwyżkę połączeń w okresie zwiększonego zainteresowania

Usługa Overflows jest rozwiązaniem dedykowanym firmom, które nie są w stanie w samodzielny sposób obsłużyć wszystkich realizowanych połączeń. Tym samym Overflows zapewnia przejmowanie nadwyżek połączeń w okresach zwiększonego zainteresowania ofertą firmy, prowadzenia kampanii promocyjnych czy sytuacji kiedy rośnie liczba otrzymywanych zamówień bądź reklamacji.

Zakres działań

Obsługa nadwyżek połączeń obejmuje między innymi:

  • kompleksowe przygotowanie infrastruktury merytorycznej oraz technicznej
  • profesjonalną obsługę klienta dostosowaną do charakteru połączeń
  • zapewnienie najwyższego wskaźnika odbierania połączeń w określonym czasie
  • optymalne dopasowanie zasobów w celu zmniejszenia średniego czasu oczekiwania na połączenie
  • integrację narzędzi systemowych w celu płynnej wymiany danych

Najwyższy poziom efektywności

Połączenie możliwości technicznych z wiedzą z zakresu obsługi każdego typu klienta pozwala na zapewnienie stałej, nieprzerwanej, uporządkowanej i harmonijnej komunikacji. Tym samym obsługa nadwyżek połączeń jest rozwiązaniem korzystnym zarówno pod kątem finansowym, jak również organizacyjnym zapewniającym uzyskiwanie najwyższych współczynników efektywnościowych dla organizacji.

Korzyści

Overflows to w korzyści w zakresie:

  • zapewnienia stałej, nieprzerwanej obsługi połączeń
  • gwarancji najbardziej efektywnej obsługi klientów
  • oszczędności czasu oraz zasobów
  • budowania profesjonalnego wizerunku firmy

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl