Obsługa kampanii promocyjnych

Kampanie promocyjne dla firm

Prowadzenie kampanii promocyjnych

Kampanie promocyjne to narzędzie umożliwiające zwiększenie zaufania do firmy poprzez aktywne angażowanie klientów. W ramach kampanii prowadzone są kompleksowe akcje angażujące m.in mające na celu zwiększanie obrotu poprzez formy rabatowe, akcje specjalne, konkursy, karty bądź programy lojalnościowe.

Rozwiązanie jest przeznaczone dla różnych kategorii Klientów wyznaczonych na podstawie indywidualnej segmentacji. Prowadzone równolegle bądź w oddzieleniu od tradycyjnych działań sprzedażowych.

Zakres działań

W ramach usługi Infolinii prowadzone są kompleksowe działania obejmujące między innymi:

  • przygotowanie kampanii pod kątem prawnym, logistycznym oraz technicznym
  • wsparcie za pomocą różnorodnych kanałów komunikacji (call center, e-mail, IVR, SMS, wysyłka pocztowa)
  • integrację narzędzi systemowych w celu płynnej wymiany danych
  • zarządzanie stworzoną bazą danych

Wachlarz możliwości

Kampanie promocyjne obejmują pełen wachlarz możliwości, które zwiększają zaangażowanie klientów oraz wzmacniają ich lojalność względem marki, produktów bądź oferowanych usług. Wymienia się tu między innymi: akcje specjalne, akcje sezonowe, formy rabatowe, konkursy, karty bądź programy lojalnościowe, jak również działania sprzedażowe oparte na spersonalizowanych ofertach specjalnych.

Korzyści

Zastosowanie usługi przynosi wielowymiarowe korzyści:

  • zwiększenie przywiązania klienta do firmy
  • budowanie zależności klienta
  • systematyczne zwiększanie jego lojalności względem firmy
  • radykalne obniżenie ryzyka korzystania z oferty konkurencyjnej

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl