Infolinie

Dedykowane rozwiązania dla kompleksowego wsparcia i obsługi klientów

Infolinie dla firm
Kompleksowe rozwiązania infolinii dla firm

Infolinia to rozwiązanie dedykowane wszystkim firmom, które szukają kompleksowej usługi pozwalającej na stworzenie i zapewnienie stałego kontaktu dla swoich klientów. Infolinia w zależności od charakteru projektu opiera się w swoich założeniach na obsłudze rozmów przychodzących, a także w zależności od potrzeb klienta – również na ruchu wychodzącym. W ramach infolinii mogą być prowadzone różnorodne projekty, w tym m.in. infolinie informacyjne, serwisowe, help-desk.

Każdy prowadzony projekt jest przygotowywany “na miarę” uwzględniając specyfikę i indywidualne potrzeby parterów biznesowych.

Zakres działań

W ramach usługi Infolinii prowadzone są kompleksowe działania obejmujące między innymi:

  • kompleksowe przygotowanie infrastruktury merytorycznej oraz techniczne
  • możliwość wyboru wariantów związanych z numerem telefonu oraz doradztwo w tym zakresie
  • profesjonalną obsługę klienta dostosowaną do charakteru infolinii
  • zapewnienie najwyższego wskaźnika odbierania połączeń w określonym czasie
  • optymalne dopasowanie zasobów w celu zmniejszenia średniego czasu oczekiwania na połączenie
  • integrację narzędzi systemowych w celu płynnej wymiany danych

Zespoły obsługi klienta

Do obsługi infolinii sprzedażowych przeznaczone są specjalne grupy agentów wyspecjalizowanych w zakresie kompleksowej obsługi klienta. Szkolenia biorą pod uwagę charakter obsługiwanej infolinii i uwzględniają specyfikę realizowanych w ramach niej projektów. Pozwala to na osiąganie optymalnych wyników oraz wysokich ocen poziomu obsługi.

Korzyści

Zastosowanie infolinii pozwala na:

  • zapewnienie stałego kontaktu z klientami firmy
  • najbardziej efektywną obsługę klientów
  • osiąganie wysokich ocen poziomu obsługi
  • budowę profesjonalnego wizerunku firmy

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl