Back Office

Obsługa procesów posprzedażowych

Kompleksowe rozwiązania dla obsługi procesów posprzedażowych

Back Office to kompleksowy zestaw narzędzi administracyjnych przeznaczonych dla firm, które w swoich działaniach są zainteresowane obsługą procesów posprzedażowych oraz dbaniem o ich prawidłowy przebieg. W zależności od preferencji Klienta procesy Back Office mogą obejmować wszystkie bądź wybrane usługi w procesie od momentu finalizacji rozmowy do momentu otrzymania finalnego produktu przez Klienta.

Zakres działań

Usługi Back Office obejmują między innymi:

  • przetwarzanie dokumentacji
  • rejestrację danych w systemach komputerowych
  • obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • automatyzację obiegu dokumentacji oraz ich archiwizację
  • magazynowanie towarów

Swoboda działalności

Outsourcing usług związanych z działalnością Back Office jest jedną z najchętniej powierzanych zewnętrznym podmiotom. Wynika to ze swobody działalności jaki daje przedsiębiorstwu w sferze jej procesów administracyjnych. Dodatkowo jest rozwiązaniem wyjątkowo ekonomicznym gwarantującym jednocześnie możliwość skupienia się przedsiębiorstwu na swojej podstawowej działalności bez obaw o jakość administracji i obiegu dokumentów.

Korzyści

Back Office to w korzyści w zakresie:

  • całościowego przejęcia procesów administracyjnych
  • profesjonalnego wsparcia procesów posprzedażowych
  • oszczędności czasu oraz zasobów
  • możliwości skupienia się podstawowej działalności firmy
  • budowania profesjonalnego wizerunku firmy

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl