Badanie marki i wizerunku

Budowa silnych brandów oraz efektywne zarządzanie wizerunkiem firmy

Organizacja badań telefonicznych

Badanie marki i wizerunku jest usługą dedykowaną firmom, którym zależy na budowie silnych brandów oraz efektywnym zarządzaniem wizerunkiem firmy. Badania te skupiają się przede wszystkim na określeniu jaki jest wizerunek przedsiębiorstwa lub konkretnego brandu jako całości, a także jak jest ono odbierane wśród różnych grup odbiorców.


Zakres działań

W ramach badań prowadzone są wszechstronne działania obejmujące między innymi:

  • indywidualne określenie zakresu badania oraz metod zbierania danych
  • pomiar natężenia określonych kryteriów oraz ich monitoring
  • analizę słabych oraz mocnych stron
  • przeprowadzenie oceny funkcjonalnej oraz emocjonalnej
  • stworzenie rekomendacji

Zespoły do spraw badań telefonicznych

Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.

Korzyści

Badania telefoniczne:

  • wspierają proces decyzyjny
  • pozytywnie wpływają na decyzje dotyczące strategii firmy
  • pozwalają na efektywne zarządzanie wizerunkiem firmy

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl