Badanie jakości obsługi

Zaspokojenie potrzeb klientów i budowa pozytywnego wizerunku

Budowa pozytywnego wizerunku firmy

Badanie satysfakcji i lojalności klientów to narzędzie dedykowane wszystkim firmom, które dla swoich klientów pragną dostarczać produkty i usługi, które w najlepszy sposób zaspokoją ich potrzeby. Badania te są obecnie jednym z podstawowych narzędzi wspierających budowanie długotrwałych relacji z klientami, opartych na ich lojalności, zwłaszcza na mocno konkurencyjnym rynku.

 

Zakres działań

W ramach badania realizowane są wyczerpujące czynności obejmujące między innymi:

  • analizę oraz rozpoznanie specyfiki oraz sytuacji firmy zlecającej
  • określenie oraz pogrupowanie elementów podlegających ocenie
  • wybór zakresu badania oraz metod jego przeprowadzenia
  • analizę wyników oraz wskazanie obszarów wymagających bądź niewymagających poprawy

Zespoły do spraw badań telefonicznych

Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.

Korzyści

Badania satysfakcji i lojalności to korzyści w zakresie:

  • najpełniejsze zaspokojenie potrzeb klienta
  • budowania długotrwałych relacji z klientami
  • budowy pozytywnego wizerunku firmy

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl