Badania konsumentów

Zrozumienie potrzeb klientów, wybór strategii marketingowej

Telefoniczne badania konsumentów

Badania konsumentów mają na celu przede wszystkim zrozumienie potrzeb klientów i tym samym w sposób szczegółowy określić między innymi: jakie są zwyczaje zakupowe konsumentów, ich preferencje, a także przyczyny wyboru takich, a nie innych produktów bądź usług.

 

Zakres działań

Usługa skupia się na szerokich działaniach obejmujących między innymi:

  • określenie zakresu badania oraz metod zbierania danych dostosowanych do organizacji zlecającej
  • analizę cyklu życia klienta, w tym klientów obecnych, potencjalnych oraz klientów nieaktywnych
  • realizację badania z uwzględnieniem zaplanowanych działań
  • stworzenie profilu klientów oraz ich potencjału
  • stworzenie rekomendacji w zakresie zindywidualizowanej oferty odpowiadającej potrzebom klienta

Zespoły do spraw badań telefonicznych

Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicoznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.

Korzyści

Badania konsumentów pozwalają na:

  • prawidłowe pozycjonowanie marek i produktów
  • adresowanie ofert do odpowiednich odbiorców
  • odpowiednie dopasowanie treści komunikatów
  • wybór odpowiedniej strategii marketingowej

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Znamy się na tym!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl