Zwiększenie poziomu service level do 92%!

Serwisy internetowe dla e-learningu

Projekt realizowano we współpracy z właścicielem dużych platform internetowych przeznaczonych dla usług e-learningu.

Założeniem projektu było zapewnienie wielokanałowej komunikacji wspierającej użytkowników platformy w obsłudze poszczególnych serwisów. Wdrożenie rozwiązania help-desku było połączone z dużą promocją serwisów oraz prognozą rejestracji kilkudziesięciu tysięcy nowych użytkowników. Wartością nadrzędną było zapewnienie stałego wsparcia użytkowników minimalizując jednocześnie współczynniki rezygnacji.

Jak to zrobiliśmy?

W trakcie przygotowania projektu skupiono się na zapewnieniu optymalnej ilości osób mogących w efektywny sposób zapewnić stałą obsługę użytkowników. Zaprojektowano również kilka kanałów komunikacji gwarantując tym samym zmniejszenie oczekiwania na rozwiązanie problemu do niezbędnego minimum. Specjalne szkolenia z zakresu technicznej oraz merytorycznej obsługi serwisu pozwoliło na uzyskanie ponad 90% wskaźników Service Level oraz mniejszy niż 1,4% współczynnik rezygnacji.

wysoki współczynnik Service Level

minimalne współczynniki oczekiwania na połączenie

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

Zobacz również inne nasze sukcesy

Potwierdziliśmy tysiące zapisów na kurs nauki języka angielskiego – 37% wzrost sprzedaży

Zbudowaliśmy sieć dystrybutorów stacjonarnych dla firmy kosmetycznej

Skutecznie umówiliśmy 590 spotkań rekrutacyjnych dla klienta z branży spożywczej

Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
 
Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

Dane firmy

Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
Twarda 18
00-105 Warszawa
KRS: 0000352540
NIP/VAT-EU: PL9512306505

hello@contacthouse.pl