Obsługa międzynarodowej imprezy masowej

Wielojęzykowa infolinia informacyjna

Na zlecenie organizatora międzynarodowej imprezy masowej zrealizowano projekt o charakterze infolinii informacyjnej.

Założeniem projektu było zapewnienie kontaktu oraz obsługi uczestników imprezy posługujących się językami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Dla wygody osób korzystających z infolinii zorganizowano oraz zastosowano lokalną numerację telefoniczną.

Jak to zrobiliśmy?

Aktywnie przeprowadzone działania Działu HR pozwoliły na zagwarantowanie nadwyżki osób i tym samym uruchomienie usługi w systemie 365/7/24 przy jednoczesnym nieprzekroczeniu budżetu przeznaczonego na realizację projektu.

krótki czas średniego oczekiwania na połączenie

wysokie wskaźniki Service Level

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Zobacz również inne nasze sukcesy

    Zwiększyliśmy 3-krotnie życiową wartość klienta (CLV) dla producenta suplementów diety

    Skutecznie umówiliśmy 590 spotkań rekrutacyjnych dla klienta z branży spożywczej

    Dotarliśmy z kampanią proekologiczną do
    12 000 odbiorców

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl