Case Studies

Rozwiązania wychodzące poza schematy

Podnieśliśmy zysk firmy kosmetycznej z USA o 24,3% dzięki sprzedaży telefonicznej

Sprawiliśmy, że ilość powracających klientów w sieci salonów fryzjerskich wzrosła aż o 42%

Dotarliśmy z kampanią proekologiczną do
12 000 odbiorców

Przygotowaliśmy wielojęzykową infolinię informacyjna dla organizatora międzynarodowej imprezy masowej

Zwiększyliśmy 3-krotnie życiową wartość klienta (CLV) dla producenta suplementów diety

Skutecznie umówiliśmy 590 spotkań rekrutacyjnych dla klienta z branży spożywczej

Zorganizowaliśmy świetną obsługę klienta dla platformy e-learningowej

Potwierdziliśmy tysiące zapisów na kurs nauki języka angielskiego – 37% wzrost sprzedaży

Zbudowaliśmy sieć dystrybutorów stacjonarnych dla firmy kosmetycznej

Umówiliśmy 1200 uczestników na płatne warsztaty i seminaria naukowe

Jesteśmy gotowi do działania!

Prosimy o zostawienie kontaktu. Skontaktujemy się w czasie krótszym niż 1 dzień. To pewne!

    Zaufało nam już blisko 80 wyjątkowych klientów. Konsultacja jest darmowa. Czekamy na kontakt!

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. świadczy wielokanałowe usługi komunikacyjne wysokiej jakości, wieloletnie doświadczenie w Call Center pozwala nam świadczyć usługę outsourcing Call Center dla najbardzej wymagających klientów. 
     
    Charakteryzuje nas praktyczne doświadczenie, wysoki poziom profesjonalizmu i holistyczne podejście do kontaktu z klientem poprzez Call Center, SMS, E-mail oraz Chat. Wiemy jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów.

    Grupa ContactHouse.pl © 2020 All rights reserved

    Dane firmy

    Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
    Twarda 18
    00-105 Warszawa
    KRS: 0000352540
    NIP/VAT-EU: PL9512306505

    hello@contacthouse.pl