Oferta

Kompleksowe narzędzia budujące Twój sukces

BEZPŁATNA WYCENA

Bezpłatna
wycena

Dziękujemy, niebawem skontaktujemy się z Tobą!
Osoba
kontaktowa
Opis
projektu
Dane
kontaktowe

Doradztwo i Szkolenia

Profesjonalne wsparcie działów Call&Contact Center.

Doradztwo i szkolenia

Doradztwo i szkolenia obejmują szereg rozwiązań wspomagających funkcjonowanie działów call&contact centers, zarówno tych o charakterze in-house, jak również tych funkcjonujących w modelu outsourcingu. Posiadana wiedza ekspertów, a także śledzenie najnowszych trendów dotyczących branży pozwalają na pomoc oraz wsparcie w ramach wielu różnych branż i procesów.

Zakres działań

W ramach usług związanych z bazami danych oferowane są między innymi:

  • audyty jakościowe oraz weryfikacja kompetencji
  • optymalizacja procesów
  • uruchamianie działów call&contact centers
  • szkolenia

Zespoły Ekspertów

W ramach doradztwa i szkoleń szczególnie istotną rolę odgrywa wiedza oraz doświadczenie ekspertów. Działania doradcze oparte są na wiedzy z dziedzin bezpośrednio związanych z branżą call&contact centers, w tym zwłaszcza wiedzy: managerów zarządzających Działami Telefonicznej Obsługi Klienta, specjalistów IT, wieloletnich praktyków ds. marketingu, a także wykwalifikowanej kadry z dziedziny Human Resources.

Korzyści

  • profesjonalne wsparcie
  • dostęp do wiedzy ekspertów z różnych dziedzin
  • ujednolicenie i usprawnienie procesów biznesowych
  • oszczędność kosztów