Oferta

Kompleksowe narzędzia budujące Twój sukces

ZOBACZ PROPOZYCJĘ

Bezpłatna
wycena

Dziękujemy, niebawem skontaktujemy się z Tobą!
Osoba
kontaktowa
Opis
projektu
Dane
kontaktowe

Badanie marki i wizerunku

Badanie marki i wizerunku

Badanie marki i wizerunku jest usługą dedykowaną firmom, którym zależy na budowie silnych brandów oraz efektywnym zarządzaniem wizerunkiem firmy. Badania te skupiają się przede wszystkim na określeniu jaki jest wizerunek przedsiębiorstwa lub konkretnego brandu jako całości, a także jak jest ono odbierane wśród różnych grup odbiorców.

Zakres działań

W ramach badań prowadzone są wszechstronne działania obejmujące między innymi:

  • indywidualne określenie zakresu badania oraz metod zbierania danych
  • pomiar natężenia określonych kryteriów oraz ich monitoring
  • analizę słabych oraz mocnych stron
  • przeprowadzenie oceny funkcjonalnej oraz emocjonalnej
  • stworzenie rekomendacji

Zespoły ds. Badań Telefonicznych

Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.

Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.

Korzyści

Umawianie spotkań to:

  • wspierają proces decyzyjny
  • pozytywnie wpływają na decyzje dotyczące strategii firmy
  • pozwalają na efektywne zarządzanie wizerunkiem firmy

Badania konsumentów

Badania konsumentów

Badania konsumentów mają na celu przede wszystkim zrozumienie potrzeb klientów i tym samym w sposób szczegółowy określić między innymi: jakie są zwyczaje zakupowe konsumentów, ich preferencje, a także przyczyny wyboru takich, a nie innych produktów bądź usług.

Zakres działań

Usługa skupia się na szerokich działaniach obejmujących między innymi:

  • określenie zakresu badania oraz metod zbierania danych dostosowanych do organizacji zlecającej
  • analizę cyklu życia klienta, w tym klientów obecnych, potencjalnych oraz klientów nieaktywnych
  • realizację badania z uwzględnieniem zaplanowanych działań
  • stworzenie profilu klientów oraz ich potencjału
  • stworzenie rekomendacji w zakresie zindywidualizowanej oferty odpowiadającej potrzebom klienta

Zespoły ds. Badań Telefonicznych

Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicoznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.

Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.

Korzyści

Badania konsumentów pozwalają na:

  • prawidłowe pozycjonowanie marek i produktów
  • adresowanie ofert do odpowiednich odbiorców
  • odpowiednie dopasowanie treści komunikatów
  • wybór odpowiedniej strategii marketingowej

Badanie satysfakcji i lojalności klientów

Badanie satysfakcji i lojalności klientów to narzędzie dedykowane wszystkim firmom, które dla swoich klientów pragną dostarczać produkty i usługi, które w najlepszy sposób zaspokoją ich potrzeby. Badania te są obecnie jednym z podstawowych narzędzi wspierających budowanie długotrwałych relacji z klientami, opartych na ich lojalności, zwłaszcza na mocno konkurencyjnym rynku.

Zakres działań

W ramach badania realizowane są wyczerpujące czynności obejmujące między innymi:

  • analizę oraz rozpoznanie specyfiki oraz sytuacji firmy zlecającej
  • określenie oraz pogrupowanie elementów podlegających ocenie
  • wybór zakresu badania oraz metod jego przeprowadzenia
  • analizę wyników oraz wskazanie obszarów wymagających bądź niewymagających poprawy

Zespoły ds. Badań Telefonicznych

Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.

Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.

Korzyści

Badania satysfakcji i lojalności to korzyści w zakresie:

  • najpełniejsze zaspokojenie potrzeb klienta
  • budowania długotrwałych relacji z klientami
  • budowy pozytywnego wizerunku firmy

Badanie jakości obsługi

Badanie jakości obsługi metodą Mystery Calling to doskonałe narzędzie przeznaczone do weryfikacji przestrzegania standardów, norm bądź procedur przez osoby bądź jednostki do tego zobowiązane.

Usługa ta jest adresowana do niemal każdego rodzaju firm handlowych i usługowych, w których dochodzi do kontaktu pracowników firmy z klientami. Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych w projektach B2C czy instytucjonalnych B2B. Usługa ta jest szczególnie wykorzystywana przez firmy posiadające infolinie i świadczące usługi przez telefon.

Zakres działań

W ramach usługi stosuje się różnokierunkowe rozwiązania obejmujące między innymi:

  • analizę standardów i preferencji instytucji zlecającej
  • budowę listy kryteriów podlegających ocenie oraz ich indeksów istotności
  • wybór oraz stworzenie narzędzia badawczego
  • przeprowadzanie badania z uwzględnieniem ewentualnych korekt narzędzi pomiarowych
  • stworzenie raportu oraz rekomendacji

Zespoły ds. Badań Telefonicznych

Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.

Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.

Korzyści

Badanie jakości obsługi pozwala na:

  • szybką ocenę przestrzegania standardów, norm, procedur
  • wspierają i poddają korekcie działania pracowników
  • budują pozytywny wizerunek firmy