Badania Telefoniczne
Monitorowanie rynku, opinii, satysfakcji klientów.
Monitorowanie rynku, opinii, satysfakcji klientów.
Badanie marki i wizerunku jest usługą dedykowaną firmom, którym zależy na budowie silnych brandów oraz efektywnym zarządzaniem wizerunkiem firmy. Badania te skupiają się przede wszystkim na określeniu jaki jest wizerunek przedsiębiorstwa lub konkretnego brandu jako całości, a także jak jest ono odbierane wśród różnych grup odbiorców.
W ramach badań prowadzone są wszechstronne działania obejmujące między innymi:
Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.
Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.
Umawianie spotkań to:
Badania konsumentów mają na celu przede wszystkim zrozumienie potrzeb klientów i tym samym w sposób szczegółowy określić między innymi: jakie są zwyczaje zakupowe konsumentów, ich preferencje, a także przyczyny wyboru takich, a nie innych produktów bądź usług.
Usługa skupia się na szerokich działaniach obejmujących między innymi:
Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicoznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.
Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.
Badania konsumentów pozwalają na:
Badanie satysfakcji i lojalności klientów to narzędzie dedykowane wszystkim firmom, które dla swoich klientów pragną dostarczać produkty i usługi, które w najlepszy sposób zaspokoją ich potrzeby. Badania te są obecnie jednym z podstawowych narzędzi wspierających budowanie długotrwałych relacji z klientami, opartych na ich lojalności, zwłaszcza na mocno konkurencyjnym rynku.
W ramach badania realizowane są wyczerpujące czynności obejmujące między innymi:
Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.
Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.
Badania satysfakcji i lojalności to korzyści w zakresie:
Badanie jakości obsługi metodą Mystery Calling to doskonałe narzędzie przeznaczone do weryfikacji przestrzegania standardów, norm bądź procedur przez osoby bądź jednostki do tego zobowiązane.
Usługa ta jest adresowana do niemal każdego rodzaju firm handlowych i usługowych, w których dochodzi do kontaktu pracowników firmy z klientami. Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych w projektach B2C czy instytucjonalnych B2B. Usługa ta jest szczególnie wykorzystywana przez firmy posiadające infolinie i świadczące usługi przez telefon.
W ramach usługi stosuje się różnokierunkowe rozwiązania obejmujące między innymi:
Do usług związanych z badaniami telefonicznym przeznaczone są specjalne grupy agentów wykwalifikowanych zarówno w zakresie kompleksowej obsługi klienta, jak również wiedzy z zakresu metodologi i technik przeprowadzanych badań. Przed rozpoczęciem projektu konsultanci przechodzą profesjonalne przygotowanie zarówno pod kątem merytorycznym prowadzonego projektu, jak również jego aspektów technicznych. Agentów cechuje wysoki poziom uczciwości i obiektywizmu co jest brane pod uwagę w procesie ich rekrutacji do każdego indywidualnego projektu.
Pozwala to na osiąganie rzetelnych wyników, a także maksymalną redukcję błędu pomiaru.
Badanie jakości obsługi pozwala na: