Grupa Contact House

Droga do komunikacji doskonałej

KONTAKT

O Grupie

Jako Grupa Contact House od kilku lat aktywnie działamy w branży Call Center, wciąż poszerzając grono klientów. Działamy dynamicznie, szukamy kreatywnych rozwiązań, dostarczamy wysoce skuteczne narzędzia. Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko na wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania.

Nasze
wartości

“Przy zaangażowaniu profesjonalnego zespołu ekspertów budujemy nowe oblicze komunikacji opartej na najwyższych standardach obsługi klienta, zapewniającej efektywną współpracę partnerów na całym świecie”

Nasza
misja

Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów - aktywnie działamy w branży, szukając i dostarczając innowacyjnych rozwiązań, które w efektywny sposób budują, wspierają oraz zwiększają wartość ich organizacji.

Filary Działalności

Polityka Grupy Contact House opiera się na 3 fundamentalnych aspektach działalności, które poprzez wyrażone wartości stanowią podstawę naszej kultury organizacyjnej.

  • Jakość Usług
  • Kapitał Społeczny
  • Relacje z Partnerami